Δεβελίκι.
Χαλκιδικής

Video Clip of the Week...Παυλος Παυλίδης "Για που το βαλες καρδια μου?"

Για αυτη την εβδομάδα το πολυαγαπημένο μας "Για που το βαλες καρδια μου?" του Ορφεα Περίδη,σε  μια ομολογουμένως καταπληκτική εκτέλεση του συντοπίτη και φίλου  μας Παύλου Παυλίδη! 




ΣΤΙΧΟΙ:

Για πού το βαλες καρδιά μου μ' ανοιχτά πανιά


για ποια πέλαγα ουράνια άστρα μαγικά

για πού το βαλες καρδιά μου μ' ανοιχτά πανιά



Για ποια μακρινή πατρίδα έρμη ξενητειά

θάλασσα ουρανός μ' αστέρια πουθενά στεριά

για πού το βαλες καρδιά μου μ' ανοιχτά πανιά



Ποια αγάπη ποιο λιμάνι ποια παρηγοριά

θα χεις αγκαλίά το κύμα χάδι το νοτιά

για πού το βαλες καρδιά μου μ' ανοιχτά πανιά...
Αγωνιστική Παρέμβαση Χαλκιδικής Αγωνιστική Παρέμβαση Χαλκιδικής Author

Views

Translate

Total Pageviews

Blogroll

ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ

Popular Posts

Blogger templates

Photobucket

Flickr

e>

About Me

Αγωνιστική Παρέμβαση Χαλκιδικής
View my complete profile

Follow us on FaceBook

Develiki Chalkidiki-Δεβελίκι Χαλκιδικής by Dionisos Restaurant & Semelis studios Contact: info@develiki.com Tel:0030 2377023804-Mob:6946795235

Blogger news

Contact Form

Name

Email *

Message *

Our Location

Find us on Facebook