Free Pirate Bay!
14:14Ο γνωστός σε όλους Paulo Coelho, συγγραφέας του μεγαλύτερου bestseller των τελευταίων ετών "Ο Αλχημιστής" που πούλησε πάνω από 65 εκατομμύρια αντίτυπα παγκοσμίως, φανερώνει μια πλευρά του που δεν ήταν ευρέως γνωστή. Είναι φανατικός χρήστης του BitTorrent και παραδέχεται ότι έχει "κουρσέψει" ακόμη και τα δικά του βιβλία.
Ο Coelho πιστεύει ότι ο διαμοιρασμός αρχείων είναι κάτι θετικό και μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως μέσο προώθησης συγγραφέων όπως αυτός. Κάνοντας λοιπόν την έκπληξη, παρευρέθηκε εθελοντικά στην δίκη εναντίων των δημιουργών του Pirate Bay που γίνεται στην Σουηδία, τη στιγμή που οι ενάγοντες πασχίζουν να φέρουν κάποιον γνωστό καλλιτέχνη στο δικαστήριο έτσι ώστε να ενισχύσουν το κατηγορητήριο.
Όπως δήλωσε, ο διαμοιρασμός είναι στην φύση των ανθρώπων και δεν είναι κάτι που μπορεί να σταματήσει δια νόμου.
"Από την αυγή του χρόνου, τα ανθρώπινα όντα ένιωσαν την ανάγκη να μοιράζονται - από την τροφή μέχρι την τέχνη. Ο διαμοιρασμός είναι κομμάτι της ανθρώπινης υπόστασης. Ένα άτομο που δεν μοιράζεται, δεν είναι μόνο εγωιστικό αλλά δυστυχισμένο και μοναχικό".
"Πιστεύω πως όταν ο αναγνώστης έχει την δυνατότητα να διαβάσει κάποια κεφάλαια, μπορεί να αποφασίσει την αγορά του βιβλίου αργότερα" είπε ο Coelho και όπως τόνισε δεν είναι μόνος του σε αυτήν την άποψη...
Video Clip of the week...Όταν χαράζει...
16:27Αυτή την εβδομάδα οπτικοποιήσαμε το αγαπημένο μας τραγούδι"Όταν χαράζει" βάζοντας λίγο από τη δικιά μας φαντασία...Στίχοι-Μουσική:Θανασης Παπακωνσταντίνου ,Εκτέλεση:Γιάννης Αγγελάκας
Μάτια γαλανά remixed by Mikro....
00:30Eτοιμάσαμε ένα "Μίκρο" αφιέρωμα στους αγαπημένους φίλους...To power summer hit στον Dioniso...Μάτια γαλανά (awesome) remix by Mikro...
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους Μίκρο...
15:00Kάντε κλίκ στη φωτογραφία για να δείτε την συνέντευξη της Ρίας
Την προηγούμενη βδομάδα έπεσε στα χέρια μας το περιοδικό Βiscotto όπου και βρήκαμε συνέντευξη της αγαπημένης φίλης μας Ρίας Μαζίνη των Μίκρο.Ρία σ'ευχαριστούμε πολύ για τα καλά σου λόγια και ελπίζουμε να σας ξαναδούμε σύντομα και στο Δεβελίκι.Να ευχηθούμε καλή επιτυχία για τη κυκλοφορία του νέου άλμπουμ σας και να "σκίσετε" γιατί σας αξίζει!!Δείτε περισσότερα για τους Μίκρο στο www.mikro.gr όπως και φυσικά μην χάσετε MIKRO on Radio Arvila, Tuesday,26 of May performing the new song "The sun in my face"!
Μίκρο
Οι Μίκρο δημιουργήθηκαν το 1998 στη Θεσσαλονίκη από τους Νίκο Μπιτζένη (φωνή, synths,programming)και Γιάννη Λευκαδίτη(guitars).Στην πορεία προστέθηκαν στο γκρουπ η Ρία Mαζίνη(φωνητικά) και ο Στέλιος Εμμανουηλίδης(synths).
Το όνομα Μίκρο αναφέρεται σε μονάδα μέτρησης και υιοθετήθηκε γιατί συμβολίζει την εξέλιξη της τεχνολογίας, κάτι που εκφράζει απόλυτα το group λόγω του ηλεκτρονικού του ήχου.
ΔΙΣΚΟΓΡΑΦΙΑ
Το 1999 κυκλοφορούν στη Warner το πρώτο τους single με τίτλο «Σταγόνες» που περιέχει την επιτυχία «Λάθος Κωδικός».Μετά από λίγους μήνες κυκλοφορεί το πρώτο τους album με τίτλο «Το τέλος του κόσμου» που περιέχει τις επιτυχίες «Άσπρη Σοκολάτα» και «Το καλύτερό σου λάθος».Το 2001 κάνουν το soundtrack της ταινίας “email” μέσα από το οποίο ξεχωρίζουν τα «Νετρίνο», «Δωμάτιο» και «Περιστρεφόμενα Κεφάλια» και το 2003 κυκλοφορούν το τρίτο τους album με τίτλο «Μίκρο tronik* πλάσμα» το οποίο περιέχει τις επιτυχίες «Η Σειρά σου» και «Μικρο tronic πλάσμα». Το 2004 βρίσκει τους Μίκρο να ιδρύουν το δικό τους label με όνομα “UNDO Records” με τη βοήθεια του Γιώργου Γερανιού, ένα label το οποίο φτιάχτηκε για κυκλοφορίες όχι μόνο των Μίκρο αλλά και όλων των φιλικών project και γκρουπ! Στα τέλη του 2004 κυκλοφόρησε το 4ο album με τίτλο «180 μοίρες» ,και συγχρόνως η παλιά τους εταιρεία (WARNER) κυκλοφορεί ένα best of. Μέσα στο 2006 κυκλοφόρησε και το πρώτο solo project του Νίκου Μπιτζένη ως Nikonn με τίτλο “POLADROID”. Τον Ιούνιο του 2007 οι Μίκρο κυκλοφορούν το νέο τους album με τίτλο “RESTART”.Το album αυτό είναι το 5ο album των Μίκρο και είναι η πρώτη φορά που οι Μίκρο έχουν τραγούδια και με αγγλικό στίχο( τα μισά τραγούδια του album είναι στα ελληνικά και τα άλλα μισά στα αγγλικά)ανοίγοντας και δισκογραφικά πλέον το δρόμο προς το εξωτερικό. Το album έχει 14 track και αποτελεί σημείο αναφοράς για την ελληνική ηλεκτρονική μουσική σκηνή ισορροπώντας σε nu electro, pop, lounge , big beat, break beat και dance φόρμες με πολλά φωνητικά και κιθαριστικές αναφορές.
infos
Οι Μίκρο έχουν δώσει ξεχωριστά live όπως το support στους Hooverphonic και αργότερα στον Morrissey, όπου στην κυριολεξία έκλεψαν την παράσταση με την ενέργεια που βγάζουν επί σκηνής. Ακολούθησαν διάφορες εμφανίσεις στην Ελλάδα, καθώς και συμμετοχή σε φεστιβάλ. Ξεχώρισε το One day Festival στην Αθήνα, όπου οι Μίκρο έπαιξαν live με τους Ladytron, τους Client και τον Andy Fletcher των Depeche Mode.
Το Μάρτιο του 2002 βγήκαν εκτός ελληνικών συνόρων, για να δώσουν μια εκπληκτική συναυλία στο Λονδίνο, στο club Cargo, όπου γίνονται τα party του περιοδικού "MIXMAG" (είναι και το στέκι των projects της Ninja Tune). Σ' έναν τέτοιο χώρο οι Μίκρο απέδειξαν ότι ο ήχος τους δεν έχει να ζηλέψει τίποτα απ' αυτόν του εξωτερικού και απόδειξη ήταν ο ενθουσιασμός του κόσμου, που δεν ήταν στην πλειοψηφία του Έλληνες!
Στη συνέχεια, εμφανίζονται τον Απρίλιο του 2004 ξανά στη Μ.Βρετανία (London: Notting Hill Arts Club, Coventry: Colosseum, Leicester: Sumo). Τα live είχαν μεγάλη επιτυχία. Στο Λονδίνο ανάμεσα στους θεατές ήταν και μέλη των Archive που δε σταμάτησαν να χορεύουν στους ρυθμούς των Μίκρο!
Οι παραγωγοί ραδιοφώνου, από την άλλη χαίρονται να παίζουν τα κομμάτια τους στις εκπομπές τους: Ο Nick Harcourt, ο άνθρωπος που ανακάλυψε τους Smashing Pumpkins, από τον KCRW, έναν ανεξάρτητο σταθμό στο Los Angeles που προωθεί καινούργιες μουσικές, άκουσε τυχαία το single της "Άσπρης Σοκολάτας". Από τη στιγμή που ανακάλυψε τους Μίκρο άρχισε να παίζει πολύ συχνά στις εκπομπές του κομμάτια από τα album τους.
Ακολουθεί άλλη μια "κρούση" από την Αμερική, αυτή τη φορά από το Μεξικό. Παραγωγοί μιας πρωτότυπης τηλεοπτικής εκπομπής (ένα documentary που ακολουθεί τους δημιουργούς-πρωταγωνιστές στις διάφορες ηπείρους) ήρθαν στην Αθήνα το καλοκαίρι των Ολυμπιακών Αγώνων για να τραβήξουν αποκλειστικά πλάνα με live και συνέντευξη των Μίκρο...
Το γκρούπ ετοιμάζεται για μια τουρνέ σε πολλές πόλεις της Ελλάδος αλλά και σε μεγάλες πόλεις της Ευρώπης. Τα live των Μίκρο εκτός από δυνατές συγκινήσεις και αστείρευτη ενέργεια και κινητικότητα περιλαμβάνουν video projections. Αυτές οι προβολές είναι ειδικά κατασκευασμένες από τους ίδιους και συγχρονισμένες με τα κομμάτια τους, κάτι που έχει ως αποτέλεσμα η μουσική τους να γίνεται ένα μαγευτικό ταξίδι στους ήχους και τις εικόνες.Tις καλύτερες μας ευχές παιδιά για ακόμα πιο καταπληκτικά κομμάτια.Dionisos team is by your side ;)
Οι Μίκρο είναι:
Νίκος( Nikonn): programming, synths, vocals,
Ρία (Ri@r): synths, vocals,
Γιάννης (John-John): all guitars,
Στέλιος (Chillout Destroyer): synths, loops, noises
Λίγα λόγια για έναν γνήσιο απόγονο των αρχαίων Ελλήνων....
22:38«Αν θέλετε να μπείτε στον κόπο να μου εξηγήσετε ακόμα και τους κανονικούς μετασχηματισμούς θα βρείτε έναν ευγνώμονα και ευσυνείδητο ακροατή. Αν όμως λύσετε και το πρόβλημα των κλειστών γραμμών του χρόνου, θα σταθώ μπροστά σας με σταυρωμένα χέρια. Πίσω από αυτό υπάρχει κρυμμένο κάτι που είναι αντάξιο του ιδρώτα των καλυτέρων.» — Επιστολή του Αϊνστάιν προς τον Καραθεοδωρή, 1916
Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή
Ο Κωνσταντίνος Καραθεοδωρή (Βερολίνο, 13 Σεπτεμβρίου 1873 – Μόναχο, 2 Φεβρουαρίου 1950) ήταν κορυφαίος σύγχρονος Έλληνας μαθηματικός που διακρίθηκε σε παγκόσμιο επίπεδο. Ο Καραθεοδωρή ήταν γνωστός εκτός Ελλάδας ως Constantin Carathéodory και συχνά αναφέρεται (λανθασμένα) ως Καραθεοδωρής. Το επιστημονικό έργο του Κωνσταντίνου Καραθεοδωρή επεκτείνεται σε πολλούς τομείς των Μαθηματικών, της Φυσικής και της Αρχαιολογίας. Είχε σημαντικότατη συνεισφορά ιδιαίτερα στους τομέις της πραγματικής ανάλυσης, συναρτησιακής ανάλυσης και θεωρίας μέτρου και ολοκλήρωσης.
Ο Καραθεοδωρή άρχισε να συγγράφει επιστημονικές μελέτες ήδη από τον καιρό που εργάζονταν ως μηχανικός στην Αίγυπτο. Οι έρευνες του, τις οποίες δημοσίευσε κυρίως στα γερμανικά, συνθέτουν ένα τεράστιο και πολύπλευρο έργο, το οποίο τον κατατάσσει μεταξύ των μεγαλύτερων μαθηματικών.
Αρχικά ασχολήθηκε με τον Λογισμό των Μεταβολών και η διδακτορική διατριβή του (Γκέτινγκεν, 1904) φέρει τον τίτλο «Περί των ασυνεχών λύσεων στον Λογισμό των Μεταβολών». Στην συνέχεια, καταπιάστηκε με όλους σχεδόν του κλάδους των Μαθηματικών: θεωρία πραγματικών συναρτήσεων, θεωρία μιγαδικών συναρτήσεων, διαφορικές εξισώσεις, θεωρία συνόλων και διαφορική γεωμετρία, σύμμορφες απεικονίσεις κ.ά.
Οι μαθηματικές του αποδείξεις χαρακτηρίζονται από «κομψότητα και απλότητα», αλλά και αυστηρότητα που δίνει απόλυτη ασφάλεια στα συμπεράσματα που προκύπτουν. Με την συμβολή του στον Λογισμό των Μεταβολών βοήθησε στην ανάπτυξη της Γενικής Θεωρίας της Σχετικότητας προκαλώντας τον θαυμασμό του ίδιου του Αϊνστάιν:
«Αν θέλετε να μπείτε στον κόπο να μου εξηγήσετε ακόμα και τους κανονικούς μετασχηματισμούς θα βρείτε έναν ευγνώμονα και ευσυνείδητο ακροατή. Αν όμως λύσετε και το πρόβλημα των κλειστών γραμμών του χρόνου, θα σταθώ μπροστά σας με σταυρωμένα χέρια. Πίσω από αυτό υπάρχει κρυμμένο κάτι που είναι αντάξιο του ιδρώτα των καλυτέρων.» — Επιστολή του Αϊνστάιν προς τον Καραθεοδωρή, 1916
Η συμβολή του στην Θεωρητική Φυσική ήταν ουσιαστική στην μαθηματική θεμελίωση τομέων της Φυσικής όπως η Θερμοδυναμική, η Γεωμετρική Οπτική, η μηχανική και η Σχετικότητα.
Το 1909 δημοσίευσε μία εργασία με τίτλο «Έρευνα επί των βάσεων της Θερμοδυναμικής» στο περιοδικό Mathematische Annalen. Η εργασία αυτή έγινε ευρέως γνωστή στους κύκλους των φυσικών μόνο το 1921 από ένα σχετικό άρθρο του Μαξ Μπορν (Max Born) στο περιοδικό Physikalische Zeitschrift. Στην εργασία του 1909 περιέχεται και η περίφημη Αρχή Καραθεοδωρή που λέει ότι
«σε κάθε κατάσταση θερμοδυναμικής ισορροπίας ενός συστήματος υπάρχουν μερικές απείρως γειτονικές καταστάσεις ισορροπίας στις οποίες δεν μπορούμε να φτάσουμε με αδιαβατικές μεταβολές».
Με απλά αξιώματα και υποθέσεις, ο Καραθεοδωρή κατόρθωσε να φτάσει στον ορισμό θεμελιωδών θερμοδυναμικών μεγεθών όπως της εντροπίας, χωρίς καμία αναφορά σε θερμοδυναμικούς κύκλους κ.λπ.
Υπήρξε μέλος των ακαδημιών Βερολίνου (1919), Γκέτινγκεν (1920), Μονάχου (1925), Κολονίας (1926, Αθηνών (1927) και Ρώμης (1929).
Το μαθηματικό έργο του (βιβλία, άρθρα, κ.λπ.) συλλέχθηκε επιμελώς από τον γιο του, Στέφανο, και εκδόθηκε στα γερμανικά το 1957. Η κόρη του, Δέσποινα Καραθεοδωρή-Ροδοπούλου, επιμελήθηκε την πρόσφατη έκδοση της βιογραφίας του στα ελληνικά.
Η επιστημονική αναγνώριση
Από το 1909 έως το 1920 δίδαξε Μαθηματικά σε διάφορα γερμανικά ακαδημαϊκά ιδρύματα: Αννόβερο, Μπρέσλαου (Βροκλάου στην σημερινή Πολωνία), Γκέτινγκεν και Βερολίνο. Η φήμη του ως μαθηματικού τον έφερε σε φιλική και επαγγελματική επαφή με άλλους μεγάλους ομολόγους της εποχής του όπως ο Μαξ Πλανκ (Max Plank), ο Άλμπερτ Αϊνστάιν, ο Σβαρτς, ο Φρομπένιους, ο Σμιτ, ο Χίλμπερτ, ο Κλάιν, κ.ά.
Ιδιαίτερη ήταν η σχέση που συνέδεε τον Καραθεοδωρή με τον Αλβέρτο Αϊνστάιν. Οι δύο άνδρες γνωρίσθηκαν το 1915 διατήρησαν μια επιστημονική σχέση, στηριγμένη στην αλληλοεκτίμηση και σεβασμό. Τότε άρχισε και το ενδιαφέρον του Καραθεοδωρή για την Θεωρία της Σχετικότητας.
Το 1911, μετά από πρόσκληση του Ελευθέριου Βενιζέλου, ο Καραθεοδωρή συμμετείχε στην επιτροπή επιλογής καθηγητών για το Πανεπιστήμιο Αθηνών. Το 1917 έγινε καθηγητής της Α΄ έδρας της μαθηματικής επιστήμης του Πανεπιστημίου του Γκεντινγκεν, θέση στην οποία παρέμεινε μέχρι το 1918. Το 1920, πάλι με πρόσκληση του Βενιζέλου, ανέλαβε να οργανώσει το Ιόνιο Πανεπιστήμιο στη Σμύρνη. Η απόφαση του Καραθεοδωρή να επιστρέψει στην πατρίδα του προκειμένου να της φανεί χρήσιμος, παρόλο που μεσουρανούσε στη Γερμανία, είναι μάλλον ενδεικτική της αγάπης του για την Ελλάδα.
Στην Σμύρνη ο Καραθεοδωρή έμεινε μέχρι την κατάρρευση του μικρασιατικού μετώπου τον Αύγουστο του 1922. Όταν οι Τούρκοι εισέβαλαν στην πόλη, ο 49χρονος Καραθεοδωρή κατόρθωσε να διασώσει τη βιβλιοθήκη και πολλά από τα εργαστηριακά όργανα του Ιωνίου Πανεπιστημίου και να τα μεταφέρει στο Πανεπιστήμιο Αθηνών. Η δωρεά Καραθεοδωρή βρίσκεται μέχρι τις μέρες μας στο Μουσείο Φυσικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Αθηνών. Το 1922 διορίστηκε καθηγητής στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και το 1923 διορίσθηκε καθηγητής στο Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο.
Μάλλον απογοητευμένος από την μίζερη κατάσταση των ελληνικών πανεπιστημίων, εγκατέλειψε την Ελλάδα το 1924, για να αναλάβει καθηγητική θέση στο Πανεπιστήμιο του Μονάχου, που εκείνο τον καιρό ήταν το δεύτερο μεγαλύτερο πανεπιστήμιο της Γερμανίας και δίδασκαν σ' αυτό κορυφαία ονόματα. Το Νοέμβριο του 1926, έγινε μέλος στη νεοϊδρυθείσα Ακαδημία Αθηνών για την τάξη των Θετικών Επιστημών. Το 1928, ανταποκρινόμενος σε πρόσκληση από το Πανεπιστήμιο Χάρβαρντ και την Αμερικανική Μαθηματική Εταιρεία, επισκέφθηκε τις ΗΠΑ μαζί με την γυναίκα του για έναν σχεδόν χρόνο, για να δώσει διαλέξεις σε διάφορα αμερικανικά πανεπιστήμια.
Το 1930, πάλι μετά από πρόσκληση του Ελευθέριου Βενιζέλου, ανέλαβε καθήκοντα κυβερνητικού επιτρόπου στο Πανεπιστήμιο Αθηνών και το Θεσσαλονίκης για να βοηθήσει στην αναδιοργάνωση του πρώτου και στην οργάνωση του (νεοσύστατου) δεύτερ
Τα τελευταία χρόνια
Το 1932, επέστρεψε στην έδρα του στο Μόναχο και παρέμεινε στην πόλη αυτή, ακόμα και μέσα στα δύσκολα χρόνια του Β΄ Παγκοσμίου Πολέμου. Το 1945, διάφορα αμερικανικά πανεπιστήμια τον προσκάλεσαν για να εγκατασταθεί και να διδάξει στις ΗΠΑ, αλλά προτίμησε να μείνει στη Γερμανία, αφού ήταν ηλικιωμένος και είχε ήδη χάσει την σύντροφό του.
Τον Δεκέμβριο του 1949 έδωσε την τελευταία του διάλεξη στο Μόναχο. Πέθανε δύο μήνες αργότερα. Η σορός του ενταφιάστηκε στο Δασικό Νεκροταφείο του Μονάχου.
Το 1973, η Ελληνική Μαθηματική Εταιρία διοργάνωσε διεθνές συμπόσιο για τα 100 χρόνια από την γέννησή του Καραθεοδωρή, ενώ το 2000 το Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης διοργάνωσε παγκόσμιο συνέδριο Μαθηματικών για τα 50 χρόνια από τον θάνατο του μεγάλου επιστήμονα. Ανδριάντας του έχει στηθεί στην Κομοτηνή με πρωτοβουλία του εκεί παραρτήματος της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρίας.